zatrudni Pracownika
ds. Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Kielce
Zadania:
- realizacją procesu zakupów towarów i usług w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych,
- rejestracja wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składanych przez kierowników komórek organizacyjnych,
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy,
- nadzór nad zgodnością realizacji rozstrzygniętych zamówień towarów lub usług z ogłoszonym postępowaniem i potwierdzanie zgodności dostawy (termin, wartość termin gwarancji itp.) na dokumentach zakupu (protokoły odbioru, dostawy, faktury itp.)
- analiza dokumentacji związanej z szacowaniem wartości przedmiotu zamówienia, w kontekście stosowania ustawy PZP,
- współtworzenie opisów przedmiotów zamówienia,
- opracowywaniem właściwej dokumentacji (SIWZ) celem przygotowania postępowania przetargowego zgodnie z przepisami prawa,
- opracowywaniem rocznych planów postępowań z zakresu zamówień publicznych,
- prowadzeniem postępowań na zakup towarów i usług o wartości nieprzekraczających 30.000E,
- sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań,
- udział w pracach komisji przetargowych przygotowujących i przeprowadzających postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- opracowanie i archiwizacja dokumentacji postępowań prowadzonych,
- współtworzenie opisów przedmiotów zamówienia,
- organizacja pracy własnej i współpraca w zespole,
- opracowywaniem dokumentów niezbędnych do uruchomienia finansowania inwestycji
i uzyskania zgody przez podmiot tworzący, - przygotowaniem dokumentacji do SIWZ niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego na realizację zaplanowanej inwestycji.
Wymagania:
- Dobra organizacja pracy;
- Wyższe wykształcenie, w szczególności: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne;
- Dwuletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu Planu zamówień publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- Samodzielność w realizacji zadań;
- Wysoka odporność na stres;
- Umiejętność pracy pod presją czas;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność.
- Mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych oraz w jednostkach medycznych.
Dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych oraz udział w szkoleniu w okresie ostatniego 1 roku w zakresie zagadnień dotyczących zamówień publicznych.
OFERUJEMY:
- Udział w ciekawych projektach
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy kadry@zozmswiakielce.pl
Kontakt telefoniczny: (41) 349 35 12
Aplikacja powinna zawierać Informację od uczestnika rekrutacji dotyczacą zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Aplikacje należy składać w terminie do dnia 30 kwietnia 2019 r.